.varmt vax är verkligen inte skönt att få på sig.

hur har ni spenderat er fredagkväll so far?
jag jobbade till tio över tjugoett (notera att jag började åtta nollnoll...) ja lång dag men kul. sen kom jag hem och det var en jättebra film på tv. men den tog slut, ja paul ska testa att vaxa sig tänkte hon då!
vaxet blev för varmt.. burken gick inte att hålla i.. men great, jag sätter på locket och håller i det.. jag går tre steg och tänker..hmm haha hoppas jag inte tappar denna för det hade inte vart kul!:D
det kom på golvet.. och på kylskåpet.. och på en till skåpsdörr. och på mig.. nu har jag två vackra rosa brännsår på smalbenet, och två små brännblåsor på låret..och inte f var det kul att skura tolv på natten heller.
men jag menar vem skulle spilla ut brännhett vax om inte jag liksom?!
sleep tight!
/P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0