.underbara dagar.

har haft så otroligt nice dagar denna veckan!!!
 
i tisdags var det ju ett år för mig och boyfriend men vi åkte till grönan där massa andra var eftersom dorpkick murphys spelades. sen åkte vi insane och poppen och en tjej kände igen mig som sis syster så jag fick med mig wille och troy in, nice=) efter världens segaste service på donken fick vi gå i ösregnet....
 
i onsdags frågade vigge om vi skulle ses efter jobbet, så vi tog en sallad på linnégatan.. hon skulle ut senare och jag tänkte följa med på ett glas..efter tankar hit och dit följde jag med henne hem, sen kom anna,. lite jordgubbar, vin och sen blev det lion bar och så kom tim! sjukt mysig spontan dag:D
 
i torsdags gick jag och william till bistro sjöstad, två dagar för sent men spelar, roll, måste fira ett år<3<3 käkade sjukt god hummer, musslor och panna cotta, yummie!!! och så underbar rosé de hade, fantastiskt mysig restaurang!! sen tog vi en kort promenad längs vattnet och åkte in till söder och satte oss på medis för några glas till^^ kan ju inte bara åka hem!
 
i fredags skulle jag hit och dit och blaha.. åkte raka vägen hem till wille, duschade, väntade in de andra. sen stack jag, jesper, wille, troy och emil till mollys. murre kom också och vi satt ute och skrattade och drack rosé och öl. sen förflyttade vi oss till restaurangen bredvid för lite käk. och sen blev det kareoke, sjukt kul! sen skulle jag och murre till berns och hann inte vara där länge... hehe... sprang runt stureplan men stack till bk sen.. på vägen hem väckte jag troy som sov med öppet fönsterXD
 
igår hade sis också sovit över hos grabbarna så vi tog en frukost på brunkebergs bageri och stack och shoppade innan junibacken. fick en kölapp om 2 timmar så vi satte oss på strandbryggan..bästa på länge, sjukt nice!!!!
sen åkte vi sagotåget och sen shoppa vi mer och sen mötte vi upp wille, jesper och några på medis. egentligen skulle jag, wille och jesper på bio men det blev bara jag och jesper. dock hade vi skönaste daten ever! hämta ut våra biljetter och tog ett glas på dubliner. sen såg vi chernobyl diaries. jag älska den han hata den. sen såg vi till att wille kom hem och så satt vi i köket och drack vin och snacka och så kom troy för lite sällskap.
 
 
idag har jag jobbat, sitter på universum nu för lite genomgång. sista helgen på ett tag som jag jobbar, kan jag lova!!!!
 
fy satan vilka UNDERBARA DAGAR!!! så spontant och varmt och bara nice!!!!! det går pengar, men det är de mest värda pengarna alltså!! älskar mitt liv just nu. just nu e det så effing underbart!!!!!!!!!!!!!!

 
/P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0