.mission accomplished.

hösten 2009 började jag jobba i vasastan och iom det promenerade jag sjukt mycket för det var så fint. nu, 3,5 år senare så bor jag här. i en lgh med min pojkvän, too good to be true, but it is!
Jesper flyttade ut för snart två veckor sedan. vi kommer ju få flytta när Sandra vill tillbaka men än så länge är det jag och wille i Vasastan, och vi kommer inte köpa något ens en millimeter utanför den här underbara stadsdelen. serri, jag går till jobbet på en kvart, det e nära till allt, erica bor i närheten, bussen till murre, vasaparken. me loooooove. har adressändrat och flyttat in min garderob+ annat överallt. det trodde jag inte, när jag träffade wille, att om två år så skulle jag bo med honom. vi hade ju båda andra planer, men det här blev mkt bättre..;)
wooohooo nice!!!!


/P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0