.365.

Så idag är det den 29 aug. För ett år sedan var det så mkt som var så annorlunda. 

För 365 dagar sen var det PARTHEY för systrarna Nowik fyllde 44. Det började med stressad kebabsallad, fortsatte med bål och beerpong, cigg, dans och drama och slutade med ärret som alltid kommer påminna mig om en AWSM kväll!!!


Ärret e kvar, men Murre, vigge, Anna, Anna och Karin är inte det. Det har gått ett HEELT år sen den hösten. Vi som tyckte det var ssåååå långt kvar till sommaren, det gick på ett kick. För plötsligt hade jag jobbat 264 h på en månad och SHM spela och sen var det jul och nyår och vår och midsommar och jag har inte lagt en mening här. Fastän jag har haft mitt livs FÖRSTA BETALDA SEMESTER!!!!

Jag drog mest runt och drack vin i stan. Mest i Vasaparken och Stureplan. Jag gick pä SUMMERBURT med bästa sällskapet, axwell, Calle harre, Adrian lurrr, Nause, gt och har nu köpt biljett till lights!! Det e mkt house (utom gt då). Vi drog till Nice i åtta NICE dagar jag och William. Vi solade, drack vin och jag testade alla ställens pina colada. Vi körde adrenalin och jag fick shoppa och vi bodde mitt i stan. Vattnet var kallt men vi solade på den steniga stranden och brände hyn och sen var vi bruna och snygga och lulliga och överraskade willes kpmpisar! Jag fyllde år och vi drack och spela fotboll och grillade och gick ut och in. Jag och Wille har hunnit fira 2 år och ska snart skaffa första lgh ihop(2;a hand). Jag har haft  så AWSM kvällar så det inte går, som alltid!!!! Och det e så synd att jag e så trött på tangentbord att jag inte orkar blogga. För jag vill komma ihåg allt detta om 50 år. Komma igår hur lycklig man kan vara fastän allt e upp oc ner. Vi bor i Täby hos willes mamma för vi inte har nåt annat. Jag har vart på mitt jobb i 15 mån!!!!! Jag e 24!! Jag har så mkt sjuka och galna minnen från den här sommaren så jag måste skriva ner dem nån gång men inte ikv. Nu e jag påväg hem från en trevlig kväll hos Ella som snart e min granne och sis och Erica!! Vin med bästa vännerna e guld. Och jag gillar guld.


Pussspussspusss. 


/P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0