.obrydda lyckliga sommarnätter.

kollade som sagt gamla foton.. ett av de bästa fotona är ett från sommaren 2010. När sis precis flyttat hit och vi lärt känna Axel och Fredrik. vi 4 tog fram det bästa ur varann. eller iaf det roligaste!!!!!!!! våra kvällar blev alltid för sena, barnsliga och så jäääääkligt klyschiga. det var som att se en film, en såndär härlig feel good-film om lata dagar i solen. förutom att vi även jobbade så allt var så härligt speedat!!!
nåja en bild är tagen mitt i natten, vi har alla tagit på oss solglas och hattar och sitter på en gata nånstans vasastan i sthlm, jag ligger tom ner och alla skrattar mot kameran och gör någn löjlig min. det e dålig skärpa och helt perfekt. den e ju uppenbarligen inte helt spontan för vi vart tvungna att ställa in kameran osv men den ser så genuin ut. jag älskar den bilden för den visar hur lätt sommar är. hur lätt sommar är och hur kul det är att bara.. göra det som faller en in!!!!
 
/P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0