.enjoy your work.

på sista tiden har jag verkligen trivits på jobbet. inte för att jag inte gjort det innan men nu är det verkligen kul. efter 1,5 år på samma tjänst så kan det ju bli långdraget och iom det tråkigt.. men jag trivs verkligen. har haft långa dagar på sistone men det funkar lika bra det med. jag har å ena sidan aldrig vart den som inte kunnat jobba länge. men nu när jag börjat träna mkt och länge så är det svårt att balansera allt, dock är jag ju förkyld och har vart det i 3 veckor så har inte tränat och då är det lätt att få in övertid. kommer snart en ganska tuff period och då får jag helt enkelt planera min tid! vill verkligen komma igång med träningen igen för jag hade verkligen kommit in i det och tyckte det var kul! SAY WHAT(?!??!) så vill inte mista den spririten!!!
 
well imorgon är det awards på berns så får se hur lång kväll det blir! och på fredag är det digitals tur att ha aw. sist var det UR och det var AWSM!! dansade som jag itne gjort på länge!!! så får se hur fredagen kommer se ut!
 
och nästa lördag så ere fest hos tanya, gonna be niiiice!!
 
/P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0