.leva i nuet.

något jag är absolut sämst på är nog att leva i nuet. jag har ALLTID saker att längta till. vilket är kul!! meeen man tnker bara framåt! och när jag kollar på filme rom 70- och 80-talet så drömmer jag om att leva på den tiden..
när jag är ute så längtar jag typ till nästa ställe och nästa ställe.. när jag tränar så tänker jag genast på nästa gång jag ska träna..när jag sover längtar jag till frukost.. ååh jag blir galen.. jag tror jag är hemskt rastlös just nu men jag vet inte varför.. jag trivs verkligen där ja är just nu. trivs på jobbet, trivs i lgh, trivs i den stundande värmen (åh gud vad mkt gladare jag är nu på våren än på hösten). men rastlös... det är jag verkligen.. jag vill alltid ha mer mer, nästa nästa.. men det mösntret ser jag ju i hela mig. jag håller på att spara ut mitt hår, helst av allt vill jag bara klippa av det men samtidigt vill jag ju ha långt hår.. när jag ska klä mig på morgonen är det krig i huvudet om vad jag vill utstråla. när jag ska äta hatar jag att välja mat.. jag kan adlrig bestämma mig, aldrig stanna upp och bara..njuuuta. måste bli bättre på det!!! sluta längta.. yngre bli jag most def not.. these are the years och jag måste leva mina 5,5 år kvar helt och fullt ut!!! i nuet!!!
 
roliga saker i helgen:
igår på donken så stod jag som alltid med musik i öronen och smådansa lite till "trumpets". (kl var 3.20 typ och jag lyssnar alltid på musik när jag åker hem sj) så ere en kille som kommer fram och vil lyssna, hör hur han säger i tlfn: asså jag måste lägga på, det står en brud och dansar i kassan och jag måste bara få veta vad det är för härlig person. (typ så hörde inte exakt). så vi börjar snacka och kommer överens om picnic vid vattnet. så vi tar med oss våra burgare och sätter oss på bryggani närheten av där jag bor och blickar ut. mörkt och fridfullt. haha såå kul!! 15 min senare vare svinkallt så vi skildes åt och gick hem. älskar såna här situationer, händer ju bara på film eller utomlands!!
 
idag gick jag en lång prommis själv, i början av den åt jag en mc chicken jr, (my looove) och då kommer en duva flygandes och nästan krockar i huvudet!!! den ville ju typ ta burgare ifrån mg!! haha jag ba: what the fck?!? och mannen som jobbade förbi började garva.. haha bra scen till film, *mental anteckning*.
 
nåja, dags att duscha, jag sov mkt mindre denna helgen än jag vanligtvis gör och med tanke på mina monsterpass på 13 h i onsdags och torsdags så är jag gaaaaanska seg... men det var skönt att få i sig lite sol både igår och idag!!!
 
just det:
 i fredags hängde jag coh wille, vi käka på k25, tog några glas på marions uteserverig och slutade på clarion, mkt bra!!
igår firade jag sandra hos henne+fika. myys! sen åkte jag hem med erica och så kom ella.. jag och erica drack massa gott och ella dog mest, sen åkte jag och erica till grand escalier för att fira lissie som fyllt år, god middag med slut på oxid (ingen orkade gå vidare (really paul?!)) well, mkt bra helg alltså!!!
 
 
/P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0