.ska det va så ska det!

förra fredgaen gjorde jag det mest spontana hittills i mitt liv. alla och då menar jag alla var upptagna eller bortresta.. jag såg min helg framför mig, tysta kvällar och alldeles för mkt godisköpande.. så när jag fått lite trevliga ekonomiska nyheter gjorde jag det enda rätta.. smsade sis att jag tar första bästa flyg till oslo!
sagt och gjort, fick jobba över till sex, köpte en enkel 19.45 och rusade mot centralen.
tidsbristen var ju ett faktum och därför hade jag endast mig själv och min handväska md mig.
får jag vara kaxig? hur många tjejer hade åkt iväg en helg utan smink och tre outfits?
haha älskar spontaniteten som fick hjärtat att hoppa över ett skutt.efter tio var vi hos murre och åt en sen middag för att sedan ta ett glas  närheten (hon bor typ på ett livligt östermalm).
lördagen var lite strövande på stan+vindrickande och sen förkrök hos sis och så gick vi ut till hennes kompisar, förade vidare och sen hann vi väl med 2-3 ställen innan hemgång.. det var såååå kul att bara flyga utan planer, utan stressande tider att passa!!!! saknar henne så mkt så det var värt varenda öre!!!!<3<3<3<3<3
 
/P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0