.these will be the memories for life.

så... helgen var super!!!
AVICII:
mötte upp stackars sjuka sis i stan i fredags kvart i tre! hörde ni?!??! kvart i TRE!!!
vi åkte hem, käka tacirester och började föra när wille och matte kom. sen kom knapp och danne och erica och gustav och till sist även gabbi och willes kollega+tjej. stort gäng alltså! vi lyssnade på grym musik och sen stack vi till tele2. SÅ JÄKLA BRA!!!! förutom att baren och garderoben var det sämsta jag vart med om så vart det såååååå kuuuuuuuuL!!!!!!!!!!!! att gå på house med bästa vänner och pojkvännen, KAN INTE BLI BÄTTRE!!!
jag lever för house, det e sjukt hur taggad jag står där!!
sen stack dock min vänskara hem så det blev harry b... say WHAT?????? EFTER HOUSE?!?!?!
var där en halvtimme och sen drog jag till sturehof och mötte upp sofie+kompisar.
sen blev det hemgång.. och så gjorde jag pulled prok kl 04.00 på morgonen som skulle ligga i 16 timmar i ugnen!!
 
lördag kom ella ganska tidigt så vi bjöd på ägg+bacon och sen kom sarah och så stack jag och hon på stan. murre kom senare och så fikade vi, sen drog vi hem och käkade utmärkt pulled pork med jesper och wille.
sen kom olivia och så drack vi massa gött dessertvin, spelade ölspel och lyssnade på skön musik. drog ut vid 00.00 till TGIF, alltid bra där!!! och seeeeeen.. så drog vi till WHITE!!!FINALLY SWEET JESUS!!!!!!!
KUNDE INTE VART LYCKLIGARE!!! har saknat det såååååååå mkt, nog för att det kostar 250 (!?!?!?) spänn och bartendern skiter i tjejer i baren.. meeeeeeeen musiken är THEEE BEEEEST!!! så vi dansade tills fötterna knappt kunde bära oss mer och sen gick vi hem, som gamla goda tider!!!!!!!!!!!!!
 
på söndagen fikade jag med sis, erica och hannah och sen stack jag till sandra och så åkte vi ut till täby med billy bokhylla. där var jesper och wille hundvakt. jag fick bestämma mat igen och så åkte vi tll ica och köpte grejer till hamburgare, så när vi kom hem var willes mamma hemma och så gjorde vi utsökta burgers och åt glass till efterrätt och satt och myste till tie, då ville jag åka hem pga jobb....
 
men sammanfattningsvis så var det en sååååå NICE HELG!!! grym konsert, grymt umgänge, gott käk, grymma utgångar och grymt mys. ME LOOOOVE. det e såna helger man behöver!! älskar när man hänger med olika folk och gör grejer.. men det kostar.. det gör det.. jag har ju suttit hemma många helgkvällar för att spara.. så det passade bra med en fullpackad helg!!!
 
CHEEEERS!!!
 
/P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0